Evi Apostolou
Indkøbt efter en afstemning blandt medlemmerne i Hvidovre Kunstforening.

Nyheder fra kunstforeningen

24-November-2020

Medlemsmøde

Vi må desværre udsætte Julebanko den 7. december pga. restriktionerne i Bibliotekscaféen. Men der afholdes en fernisering med medlemmernes værker.
Medlemsmødet starter som normalt kl. 18.45.
Julebanko kommer på et senere tidspunkt, når vi alle kan være i bibliotekscaféen.

28-September-2020

Bliv medlem nu og spar penge.

Er du interesseret i et medlemskab af Hvidovre Kunstforening?, ja så har vi et tilbud. Et medlemskab kører normalt fra januar - januar, men hvis du betaler allerede nu gælder kontingentet helt frem til 31, december 2021. Dog kan du ikke være med i vores udtrækning af indkøbte kunstværker før i 2022, medmindre du betaler kontingent for både 2020 og 2021. Tryk på overskriften og se hvordan du bliver medlem af Hvidovre kunstforening.

18-September-2020

Nyt medlemsblad

Se det nye medlemsblad.

17-September-2020

60-års jubilæumsfest

På et møde i Hvidovre Kunstforenings bestyrelse onsdag den 16. september blev det vedtaget, at udskyde foreningens 60-års jubilæumsfest til 2021 pga. restriktionerne vedrørende Covid-19.

Bente Gammelgaard

08-September-2020

Arrangementer

Hvidovre Kunstforening fylder 60 år i 2020. Hvidovre Kunstforenings 60-års Jubilæumsudstiiling på Hvidovre Hovedbibliotek fra den 25 september - 22 oktober 2020 med fernisering for medlemmerne den 30 september kl. 18.45. Se mere på den nye side: Månedens kunstner.

28-August-2020

Ny bestyrelse i Kunstforeningen

Hvidovre Kunstforening har fået en helt ny bestyrelse( se under bestyrelse)

Hvidovre Kunstforening 1960 - 2020

Velkommen til Hvidovre Kunstforening.

Hvidovre Kunstforening arrangerer udstillinger med kendte og mindre kendte kunstnere indenfor maleri, skulptur, keramik, glas, vævning m.m. I forbindelse med udstillingerne holdes medlemsmøder, hvor kunstnerne kommer og fortæller om deres værker.

Vi besøger også kunstsamlinger og aktuelle udstillinger, og vi besøger kunstnere i deres atelier og får derved et godt indblik i de teknikker og arbejdsmetoder, der anvendes.

Hvidovre Kunstforening udgiver et medlemsblad, der løbende orienterer om foreningens aktiviteter og tegner et portræt af den førstkommende udstiller i foreningen. For medlemmer med en kunstnerisk åre holder foreningen med mellemrum en udstilling af medlemmernes egne værker.

Hvidovre Kunstforening har eksisteret i 60 år i 2020.

Vi holder til i Bibliotekscafeen ved Hvidovre Hovedbibliotek.